Hlavné rysy protostrolu

Protostrol prináša maximálne sústredenie na ceste k novému telu a lepším výkonom. Odmenou bude svalový rast, zlepšenie výdrže počas ťažkého tréningu ako aj celková energetická zásoba pre svalové bunky.

Protostrol, das erste dopingfreie Natural-Anabolikum

1. Viditeľne viac svalovej hmoty

Protostrol zvyšuje anabolizmus v organizme a potláča katabolizmus!

 

 

2. Lepšia svalová hustota

Vďaka zlepšenej absorpcií živín budú vaše svaly pevné a objemné.

 

 

Protostrol, das erste dopingfreie Natural-Anabolikum

3. Väčší výkon, viac vytrvalosti

Už po prvých dávkach cítite nárast energie a vytrvalosti pre ešte lepší a intenzívnejší tréning!

 

 

Protostrol, das erste dopingfreie Natural-Anabolikum

4. Lepšie využitie bielkovín v organizme

Protostrol zvyšuje absorbciu a využiteľnosť prijatých bielkovín. Čím viac bielkovín dokáže telo zabudovať, tým väčšie svaly narastú a tým rýchlejšie dosiahnete svoje ciele!

 

Protostrol, das erste dopingfreie Natural-Anabolikum

5. Zlepšenie transportu kyslíka do svalov a ostatných orgánov

Už nikdy viac málo kyslíka, bez ktorého nemáte dostatok energie. Vďaka intenzívnejšiemu transportu budete mať vždy viac energie pre vaše svaly.

 

Protostrol, das erste dopingfreie Natural-Anabolikum

6. Lepšia svalová definícia

Vaše svaly budú lepšie viditeľné s ostrým reliéfom už po dvoch týždňoch!

 

 

Protostrol, das erste dopingfreie Natural-Anabolikum

7. Zlepšenie sexuálnej výkonnosti

Zlepšenie prekrvenia prostredníctvom lepšieho transportu kyslíka do krvi a orgánov. Väčšia vitalita vďaka celkovej energizácii organizmu.

 

8. Zlepšenie nálady a posilnenie psychiky celoročne

Protostrol nie je liek, preto ho môžete užívať celoročne.

 

 

Pre koho je Protostrol určený?

1. Maximálna sila a svalová hmota

viac svalovej hmoty a sily potrebnej napríklad pre bodybuilding, vzpieranie, powerlifting, hod diskom, hod kladivom, hod oštepom a iné.

2. Siloví a vytrvalostní športovci

viac sily a vytrvalosti napríklad pre fitness, futbal, triatlon, ľahkú atletiku, plávanie, hádzanú, box, karate, lyžovanie, snowboarding, ľadový hokej, wrestling a iné.

3. Vytrvalostní športovci

viac vytrvalosti pre beh, maratón, cyklistiku, lyžovanie, plávanie, basketbal, ľahkú atletiku, surfovanie, volejbal, bedminton, hokej, aerobic, tenis, nordic-walking a iné.